tisdag 27 juli 2010

Mins ni mig?




Sköna Hem


Hallå där ute i sommarvärmen, mins ni mig? Hoppas allt är bra med er, har själv inte haft så mycket blogg hunger på sista tiden då min rygg krånglat och gjort sittande till en plåga. Men nu verkar värken vara på tillbaka gång. Och när jag såg detta sagolikt fina badrum på Sköna Hems sida så måst jag bara blogga....ett badrum att hämta inspiration från och drömma om....ja för vem skulle inte vilja sjunka ner i ett kalt bad en varm sommardag i detta vackra badrum....se hela reportaget här.
Önskar er en trevlig dag
Fia

4 kommentarer:

  1. Akkurat de badromsbildene har jeg lagret på min pc og. Så lekkert og jeg får lyst til å bygge på nytt..:-) Koselig at du også har 5 barn, da er vi fler...hihi....ha en fin dag!

    SvaraRadera
  2. Klart jag gör, har funderat på vad du har tagit vägen./Kramen

    SvaraRadera
  3. Jag minns dig!
    Kul att du är tillbaka och att din värk är bättre. Visst är det ett fint badrum.

    Ha det bra!
    Agneta

    SvaraRadera
  4. Klart jag minns dig, har undrat vart du tagit vägen. Kul att du är tillbaka, men tråkigt att du haft så ont i ryggen. Hoppas du känner dig bättre nu!
    Agneta kramar

    SvaraRadera