onsdag 5 maj 2010

Lotta Djossou












God förmiddag alla goa blogg läsare! Måste tacka för alla rara kommentarer! Jag har haft alldeles för lite tid för blogg och surfande de senaste dagarna, men i kväll skall jag äntligen få lite tid att titta runt till er ...huuu vilken blogg, surf abstinens jag har.
Nu nalkas pingsten med bröllopstider och snart också student tider, och vi är många som är på jakt efter det där lilla extra fina att ge bort. Själv har jag blivigt helt frälst i Lotta Djossous fantasifulla smycken, perfekt till en nybakad student eller varför inte att önska sig som en morgongåva.

Önskar er en trevlig solig onsdag
Fia

4 kommentarer:

  1. Ja, vi vet vad studenten önskar sig ... frågan är: hur skall vi kunna ge den ... kostar nämligen...!
    :)

    SvaraRadera
  2. Åååhh jag tror inte vi har någon student i år.....jo, det har vi. En, fast ganska långt ut i familjen. Bra idé! SKkll jag framföra till resten av familjen!
    Agneta kram

    SvaraRadera
  3. Mmm, har sett hennes smycken omskrivas på flera bloggar - maffigt!

    Och vilken fin sparrisskörd! Njut!

    Onsdagskram, Helena, The Swenglish Home

    SvaraRadera
  4. Tack för din poetiska kommentar: väldigt fin var den!
    :)

    SvaraRadera