söndag 21 februari 2010

När ljuset kommer tillbaka


Nu är dagarna så tydligt längre. I fredags skulle jag sätta en gryta på långkok vid fyra tiden så familjen i god tid skulle vara färdig med middagen vid 19.30 tiden när vi brukar ha lite fredagsmys till tv-nyheterna. Jag sitter och sy och småpratar med mina döttrar på eftermiddagen när plötsligt maken dyker upp, redan....nej inte redan, klockan visar sig vara 17.30. Vårljuset hade smugit sig på....härligt, ja, men någon gryta blev det inte denna fredag.
Bara måste dela med mig av denna härliga köksbild från House Beautiful, älskar ljuset, det härlikt målade taket och fönstret som står öppet mot sommaren....
En trevlig söndag önskar jag er alla
Fia

2 kommentarer:

  1. Tänk om man hade ett sånt kök, den lantliga stilen gillar jag. Men idag är det i alla fall soligt, även om det är lite kallt.
    Ha en fin söndag
    Kramar
    AnnaMaria
    Ps, kul att du är med i utlottningen

    SvaraRadera
  2. WoW! vilket ljus!
    Erkänner att jag börjar sakna vår och sommar nu... ;-)

    Vilka fantastiska trädhus, ett sånt skulle man ha.

    Kram Britt

    SvaraRadera