onsdag 24 februari 2010

Sportlov =Sovmorgon





Härligt jag sov ända till klocka 7.30 i dag, soooovmorgon. När jag vaknade var huset så där härligt tyst att man för ett ögonblick glömmer alla världens bekymmer och bara njuter. Nere i köket råder lugn och ro och i stillhet kan jag njuta av en kopp nybryggt te. Någon stans i bakhuvet så väntar man på att få höra ett MAMMA eka genom huset, men just nu i denna stund är det bara jag, tystnaden och en ångande kopp te.
Visar lite sovrum från Coastal Living och önskar att något av bom kunde vara mitt. I mitt eget sovrum råder för tillfället ett stort kaos,övermöblerat och trångt.
Fia

2 kommentarer:

  1. Sssccchhhh....har inte velat störa förrän nu! Hoppas din dag har varit lika lugn och skön hela tiden, eller, det kanske räcker efter ett tag.
    Ja, tänk att få vakna i så rogivande sovrum, tror jag pixar det i mitten!
    Kram
    Agneta!

    SvaraRadera
  2. Hej Fia.
    Som fembarnmamma så måste man ju få några stunder av ro, för att orka med alla småttingar och storingar.
    Vilka fina drömbilder vi får ta del av.
    Jag önskar dig ett skönt sportlov.
    Kram Zara

    SvaraRadera