onsdag 31 mars 2010

En ny kärlek...




Vakre Hjem & Interiör

Letade efter något inspirerande utländskt inredningsmagasin när jag var och handlade härom dagen. Då jag inte hittade något av mina vanliga favoriter föll blicken på ett litet tidningsställ vid sidanav och där stod en prydlig bunt med Vakre Hjem & Interiör. Man kan väl chansa tänkte jag och så fick mitt första ex av Norges mest älskade inrednings tidning följa med hem i matkassen.

Min man fick laga maten den dagen för jag var fast, en ny kärlek, en underbart vacker inredningstidning från första till sista sidan, en tidning som inte spretar åt alla håll och kanter utan följer en och samma stil. Harmoni.
Ni är säkert många som redan läser och njuter av Vakre Hjem & Interiör, men till er andra kan jag bara säga, gillar ni den lantliga skandinaviska stilen så kommer ni älska Vakre Hjem & Interiör.

Önskar er en bra dag
Fia

6 kommentarer:

  1. Vilka ljuvliga bilder!
    Måste nog köpa den tidningen jag med!!! :)
    Ha en bra dag!
    Kram från Jonna ♥

    SvaraRadera
  2. Den är bara BÄST!!! Jag prenumererar på den för att vara säker på att inte missa några nummer!
    Ha en riktigt Glad Påsk! Kram Cilla

    SvaraRadera
  3. Jamenvisst är det ett härligt magasin, jag prenumererar också eftersom jag bor så långt ut på landet och vår lokala lilla affär har den ibland bara. Måste vara på den säkra sidan!
    Ha det bra och njut!
    Kram
    Agneta

    SvaraRadera
  4. Hej Fia.
    Men har den kommit, jag prenumererar, men har inte kollar postlådan.
    Jo den är underbar. och om jag fick bestämma, så skulle jag ha i stort sett alla inredningstidningar, och det skulle ju bli för stor kostnad.
    Vad härligt att få höra att du gav dig själv tid och läsa den i lugn och ro.
    Kramen till dig
    Zara

    SvaraRadera
  5. Hej Igen Fia.
    Men jag tror det är den där jag redan har, jag är så disträ ibland.Jag var till brevlådan, sen kom jag på att den nya har ju inte kommit, ha,ha, vilken toka jag är.
    Ja men ha det bra min vän.
    Kram Zara

    SvaraRadera
  6. En underbar favorit! Den är ljuvlig med sina bilder, tjock och mycket att finna inspiration i! Kram Jackie

    SvaraRadera